top of page
Недавние посты
Избранные посты

«Ой, хто, хто Миколая любить»


Навчальна мета : закріпити знання учнів про народні традиції рідного краю.

Розвиваюча мета: розвивати пам'ять , уяву, образне мислення.

Виховна мета: виховувати засобами усної народної творчості .виховувати такі риси характеру, як доброта, чуйність,чесність, прагнення допомогти.

Обладнання : виставка книжок,ілюстрацій до теми. Інформаційні плакати.

Хід свята

1 уч.

Зібралось діток так багато,

Сьогодні - Миколая свято,

Будемо разом ми пісні співати,

Читати вірші й танцювати.

2 уч.

Нас Миколай з любов'ю привітає.

Ми - Божі дітки ! Це він добре знає.

Йому, напевно, все про нас відомо:

І як вчимося, і як працюєм вдома.

3 уч.

До нас отець Микола завітає,

Бо українських діток він кохає.

А ми святому щиро обіцяєм:

Ніхто від нас образи не зазнає.

4 уч.

Стареньких привітаємо в дорозі,

Батькам попросимо здоров'я в Бозі.

Старанні будемо й розумні з вчителями,

У злагоді ростимо дні за днями.

Вчитель:

  • Шановні батьки, дорогі діти та всі присутні ! Хто не знає про свято Миколая? Малий і старий знає про нього. Діти з великим нетерпінням чекають на прихід Святого Миколая. Знають,що Святий Миколай роздає подарунки добрим,слухняним, чесним дітям. Тож нехай це свято стане для нас сьогодні святом Добра, Милосердя, Прощення і любові до ближніх.

6 уч.

Святий Миколай на небі сидить,

На допомогу людям завжди він спішить:

У скруті допоможе і виручить з біди,

Завжди відповідає на наші молитви.

7 уч.

До Святого Миколая молитву складаю ,

Про святкові подарунки я його прохаю.

Цілий рік поводився гарненько,

Був до всіх я добрий, люб'язненький.

8 уч.

Просять всі діточки у Миколая Миру,

багатства для рідного краю,

Сонця, дощів, урожаю,

Лету пташок понад гаєм.

9 уч.

Просять усього,але не багато,

Бо Миколай - святий, а не тато.

Просять книжчину, забавку - лисичку,

А я маленький - навіть сестричку.

10

Не слід в Миколая багато прохати.

Бо він може зовсім нічого не дати.

Захланих святий не любив

хаточки їхні завжди обходив.

11

Всі чекають Миколая,

Всі на святі, кожний край.

Та не кожний ,мабуть, знає,

Хто ж то - добрий Миколай?

Вчитель:

- У далекі часи, аж у 207 році, у заможній родині народився син, якого назвали Миколаєм. А сталося це у місті Потар ( нині - територія Туреччини). І, дійсно, Миколай виріс дуже доброю і лагідною людиною. Його виховували у дусі любові до ближнього, навчали справедливості, співчуття до хворих і сиріт. Усе було у малого Миколки:і одяг, і смачна їжа. Та вже в дитячому віці хлопчик зазнав горя. Несподівано померли його батьки, залишивши йому велике багатство, яке він повністю віддав бідним і калікам. Він часто заходив до помешкання багатодітних чи хворих людей і обдаровував їх, чим міг.

Після смерті його було визнано святим. І от з того часу у день Святого Миколая, 19 грудня, ми маємо улюблене всіма свято. А ще розповідають, що святий Миколай допомагав мандрівникам та подорожнім, а особливо - запорозьким козакам. А вони за цю поміч побудували йому понад 30 храмів, названих його іменем.

Вчитель:

  • У різних країнах Миколая малюють і називають по різному: Санта-Клаус, Дід Мороз. В Україні відвідування Миколаєм домівок має виховне значення. Святий розносить подарунки чемним, хорошим дітям. А є і такі діти, які нічого не заслужили у Миколая, адже були неслухняними, ледачими, брехунцями. Такі знаходять під подушкою різочку. Це змушує їх замислитись і наступного року намагатися стати кращими, поважати матусю і татуся. Молитися і гарно вчитися.

13

Зима. Зима.

Уже прийшла зима.

Вже довгі вечори

І ночі темні.

А Миколая

Все нема й нема.

Його чекають діти

Дуже й дуже чемно.

14

Зима. Зима.

Лютує. Снігом дме.

Дороги, мов навмисно задуває.

Та Миколаю

Завірюха не страшна.

Він із неба

Із ангелами злітає.

15

Зима настала,

Грудень на дворі.

Канікули й Різдво

На всіх чекають.

День Миколая

Наймилішій дітворі,

Дідуся - чаклуна

Всі виглядають.

16 Зіронька :

Всім привіт,мої гарненькі,

Я є Зіронька ясненька.

Я на свято Миколая

Йому завжди допомагаю.

17 Зіронька :

Я сьогодні буду світити ясненько,

Щоб було всюди, як вдень видненько.

18 Зіронька :

І я світлом ясним засяю,

Освітлю стежки Миколаю.

20 Зіронька

Я також сестриці прийду на підмогу,

Разом ми освітим далеку дорогу.

21 Янголятко:

Треба з самого раненько всім вставати,

Щоб із хмаринок гостинці зібрати.

І всі Миколаю завчасно віддати.

22 Янголятко

Кожного року святий Миколай

Іде в кожну хату,іде в кожний край.

Його чекають всі у кожній хатині,

Несе він дарунки кожній дитині.

23 Янголятко

Святий Миколайко завжди пам'ятає,

Що його щорічно земля вся чекає.

Місяць

О, знайте, зірнички, і ви Янголята:

На нього чекає кожнісінька хата.

Янгол

Сьогодні в це свято всі будуть радіти,

Бо його чекали дорослі і діти.

Янгол

Величне та щедре щорічне це свято,

Чекають від нього гостинців багато.

Янгол

І славний та щедрий Святий Миколай

Спішить до всіх у гості, в ріднесенький край.

Янгол

  • Отож, якщо бажаєте, Вітаю вас, малята. Послухайте хвилиночку, Що маю вам сказати. Ось через ліс увечері Всечесний Миколай На зустріч із малечею Поїде через гай. Виходьте теж на шлях, Його ж усі ви знаєте- I звір, і кожен птах.

Зіронька

Я маю вам, друзі, усім розказати,

Як маємо разом Святого стрічати.

Візьмімось за руки і весело співаймо,

Піснями його ми усі прославляймо.

Сова

Ми знаємо, Ми знаємо,

У день веселий цей

Чекаємо,чекаємо Святого Миколая

І чесних всіх дітей.

Заєць

До Святого Миколая

Діти тут листи кидали,

І уголос розказали Все, чого собі бажали.

Вовк

Жаль, ой жаль тяженький,брате,

Що не вмієм ми писати!

Дуже аж хотів би я

Хоч маленьке порося...

Заєць

Е, встидайся,у Святого

Як проситимеш такого?

Краще побажай собі

Ось капустоньки хоч дві!

Ведмідь

Ну смішний ти, куцохвостий,

Та коли ж це Вовк та й постив?

Вовк-все вовком, а ось я

З'їв би меду горщик, два!

Мишка

Гей, всі, хто в лісі мене чує,

Хай не дуже панікують.

Швидше всі збирайтеся,

Терпінням запасайтеся.

Жде ось лісова вся школа,

чи не йде Святий Микола.

Лисиця

Починає вже смеркати,

А Святого не видати.

Чи надії всі даремні?

Може, ви були нечемні?

А ти, Мишко, що присіла?

Мишка

М'ясо в п'ятницю

Я їла.

Лисиця

А чи чемним вовчик був?

Вовк

Раз лося перевернув.

Лисиця

А ти, Сороко невелика?

Сорока

В школі я зчинила крики.

Зайчик

Можна і мені вам щось сказати: Вчора я не слухав тата.

Їжачок

Хочу і я покаятися знов, Що когось я поколов.

Лисиця

Похвались і ти нам, білко!

Білка

Чемна я від понеділка!

Слова вчителя про чемність.

Пісня

Ангел

Миколай мандрує світом,

Він дарує чемним дітям

Те, про що їх світлі мрії,

Тут для кожного дари є.

Не забуде він нікого,

Ні хорошого, ні злого.

Ангел

Зустрічайте Миколая!

Він нас всіх чудово знає.

Разом з вами порадіє,

Подарує вам надію.

Миколай з небес весь час

Бачить кожного із вас.

Святий Миколай

Добрий вечір вам, громадо!

Насилу добрався, поспішав до вас я радо

В путі підтоптався.

Нині свято в вашім домі,

І я вас вітаю,

Гараздів, здоров'я, долі

Щиро вам бажаю.

В праці, дітки, хто як може,

хай батькам поможе,

Щоб тішилися вами і татко, і мама.

А тепер дарунки дітям

Дасть Ангел Господній,

А ви, діти, заспівайте

Нам пісню сьогодні.

Мы в соцсетях
Тегов пока нет.
Поиск по тегам
Архив
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page